Skip to main content
Loading...


Teslimat Süresi Detayları

1. TARAFLAR VE KONU

İşbu Ön Bilgilendirme Formu’nun konusu, ALICI ile SATICI arasındaki mesafeli sözleşmeye ilişkin Tüketicilerin Korunması Hakkındaki Kanun ve Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği hükümleri uyarınca bilgilendirilmesidir. Ayrıca Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği uyarınca 5/1-a, d, g ve h maddelerindeki hususlara ilişkin bilgiler işbu Ön Bilgilendirme Formu’nda yer almaktadır.

2. SATICI BİLGİLERİ

Satıcı İsim/Unvanı: Pratik Danışmanlık ve Ticari Çözümler Ltd. Şti.

Satıcının Açık Adresi: Mimar Sinan Mh. Üsküdar Caddesi Yedpa Ticaret Merkezi F Cad.(Asmakat) No:1 F / 298 34779 / Ataşehir İstanbul

Satıcının Telefonu: +90 533 696 4554

Satıcı E-Posta: bilgi@pratik.com.tr

3. SÖZLEŞME KONUSU MAL VE HİZMETİN TEMEL NİTELİKLERİ ve FİYATI (KDV DAHİL)

Malın/Ürün/Ürünlerin/Hizmetin temel özelliklerini (türü, miktarı, marka/modeli, rengi, adedi) SATICI’ya ait internet sitesinde yer almaktadır.

Listelenen ve sitede ilan edilen fiyatlar satış fiyatıdır. İlan edilen fiyatlar ve vaatler güncelleme yapılana ve değiştirilene kadar geçerlidir. Süreli olarak ilan edilen fiyatlar ise belirtilen süre sonuna kadar geçerlidir.

  • Teslimat Adresi:
  • Teslim Edilecek Kişi:
  • Teslimat Süresi:
  • Fatura Adresi:
  • Sipariş Tarihi:
  • Teslim Şekli:
4. ÖDEME VE TESLİM ŞARTLARI
  • Ürün Bedeli:
  • Kargo Ücreti: Kargo masrafı SATICI tarafından karşılanacaktır.
  • Sipariş Tarihi:
  • Ödeme Şekli ve Planı:
  • Vade Farkı: Banka tarafından belirlenecektir.
  • Teslim Şartları: Alıcıya Teslim
  • Teslim Alacak Kişiler:
5. CAYMA HAKKI

ALICI, hizmet ifasına ilişkin sözleşmelerde sözleşmenin kurulduğu günden, mal teslimine ilişkin sözleşmelerde ise malın kendisine tesliminden itibaren, hiçbir gerekçe göstermeksizin 15 (on beş) gün içinde cayma hakkını kullanarak mal/hizmeti iade edebilir.

  • a) Cayma hakkına ilişkin sürenin hesabında tek sipariş konusu olup ayrı ayrı teslim edilen mallarda, ALICI’nın veya ALICI tarafından belirlenen üçüncü kişinin son malı teslim aldığı gün,
  • b) Birden fazla parçadan oluşan mallarda, ALICI’nın veya ALICI tarafından belirlenen üçüncü kişinin son parçayı teslim aldığı gün,
  • c) Belirli bir süre boyunca malın düzenli tesliminin yapıldığı sözleşmelerde, ALICI’nın veya ALICI tarafından belirlenen üçüncü kişinin ilk malı teslim aldığı gün esas alınır.

ALICI, cayma hakkı kullanım bildirimini Websitesi üzerinden SATICI’ya ulaştırır. SATICI, ALICI’nın cayma beyanının kendisine ulaşmasından itibaren 14 (on dört) gün içinde mal/hizmet bedelini iade etmekle yükümlüdür.

Söz konusu mal/hizmet bedeli ALICI’nın satın alırken kullandığı ödeme aracına uygun bir şekilde ALICI’ya herhangi bir masraf veya yükümlülük getirmeden yapılır.

ALICI, cayma hakkına ilişkin bildirimi SATICI’YA yönelttiği andan itibaren, 10 (on) gün içinde malı SATICI’ya geri gönderir.

ALICI cayma süresi içinde malı, işleyişine, teknik özelliklerine ve kullanım talimatlarına uygun bir şekilde kullandığı takdirde meydana gelen değişiklik ve bozulmalardan sorumlu değildir.

ALICI iade edeceği mal/hizmeti ön bilgilendirme formunda belirtilen SATICI’nın anlaşmalı kargo şirketi ile SATICI’ya gönderdiği sürece, iade kargo bedeli SATICI’ya aittir. ALICI’nın iade edeceği malı ön bilgilendirme formunda belirtilen SATICI’nın anlaşmalı kargo şirketi dışında bir kargo şirketi ile göndermesi halinde, iade kargo bedeli ve malın kargo sürecinde uğrayacağı hasardan SATICI sorumlu değildir.

Mal ile beraber fatura da mevcut olması halinde, ilgili iade bölümü de doldurularak ve ALICI tarafından imzalanarak teslim edilmelidir.

Cayma hakkının kullanılmasıyla beraber ALICI ve SATICI arasındaki yan sözleşmeler masraf, tazminat veya cezai şart ödeme yükümlülüğü olmaksızın sona erer.

6. CAYMA HAKKININ KULLANILAMAYACAĞI HALLER
  • a) Fiyatı finansal piyasalardaki dalgalanmalara bağlı olarak değişen ve SATICI’nın kontrolünde olmayan mal veya hizmetlere ilişkin sözleşmeler
  • b) Tüketicinin istekleri veya kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan mallara ilişkin sözleşmeler
  • c) Tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olan mallardan; iadesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayanların teslimine ilişkin sözleşmeler.
  • d) Tesliminden sonra başka ürünlerle karışan ve doğası gereği ayrıştırılması mümkün olmayan mallara ilişkin sözleşmeler.
  • e) Cayma hakkı süresi sona ermeden önce, ALICI’nın onayı ile ifasına başlanan hizmetlere ilişkin sözleşmeler.

Sözleşmeye konu Mal/Hizmet'in Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği'nin uygulama alanı dışında bırakılmış olan (SATICI’nın düzenli teslimatları ile ALICI’nın meskenine teslim edilen gıda maddelerinin, içeceklerin ya da diğer günlük tüketim maddeleri ile seyahat, konaklama, lokantacılık, eğlence sektörü gibi alanlarda hizmetler) Mal/Hizmet türlerinden müteşekkil olması halinde ALICI ve SATICI arasındaki hukuki ilişkiye Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği hükümleri uygulanamaması sebebiyle cayma hakkı kullanılamayacaktır.

7. CAYMA HAKKI BİLDİRİM YOLU

Websitesinde yer alan bilgi@pratik.com.tr adresine cayma bildiriminin mail olarak gönderilmesi ve SATICI’nın bildirdiği adrese ürünün SATICI’nın anlaşmalı olduğu kargo firması ile gönderilmesi gerekmektedir. ALICI, bu bilgilendirme formunun sonunda yer alan Örnek Cayma Formu’nu da kullanabilir.

8. DİĞER HÜKÜMLER
  • İşbu Ön Bilgilendirme Formu, ALICI tarafından belirtilen ödeme şekli ve tarihine, belirtilen malların teslimi/ödeme işlemi tamamlanıncaya kadar geçerlidir.
  • ALICI, işbu sözleşme hükümlerine uygun olarak SATICI’ya ürünlerin veya hizmetlerin bedelini ödeyecektir.
  • SATICI, ALICI’nın ödeme ve teslimat şartlarına uygun hareket etmesi kaydıyla sözleşme hükümlere uyacaktır.
  • Her iki taraf da işbu sözleşme ile ilgili yükümlülüklerini yerine getirme konusunda mutabık kalmaktadır.